Az alábbi leírásban megadjuk, hogy zajlik le a cégünknél egy klímavásárlási folyamat.

Általában e-mailen, telefonon vagy a bemutatótermünkben tett személyes látogatáskor indul el a folyamat, ahol megkeresnek minket az érdeklődők, és felvázolják, mire lenne szükségük. A bemutatóteremben lehetőség van rá, hogy minden kérdésre részletesen válaszoljunk, hogy bemutassuk a különböző modellek és megoldások előnyeit és hátrányait. Javasoljuk, hogy amennyiben idejük engedi, a folyamat során látogassanak el hozzánk és nézzék / hallgassák meg gépeket működés közben.

A kapcsolat felvételt az ingyenes helyszíni felmérés követi. Telefonon azonnal tudunk erre időpontot adni. Amennyiben e-mailben, vagy a honlap kapcsolati űrlapján igénylik ezt a szolgáltatást, még aznap felvesszük Önökkel a kapcsolatot. Amennyiben bármilyen ok miatt nem jelentkeznénk egy napon belül, kérem, hívjanak fel minket. Előfordulhat, hogy elírás történt a telefonszámnál, vagy, hogy az általunk küldött válasz e-mail valamiért a spambe kerül. 

Az ingyenes felmérésre általában néhány nap alatt sor kerül, ennek során a kollégánk megvizsgálja a helyszínen, hogy lehet felszerelni a klímát, merre lehet a csöveket elvinni, hova lehet a cseppvizet elvezetni, a kültéri egységet elhelyezni, stb. A kollégáink segítenek a berendezés választásban, és a beltéri egység lehetséges elhelyezésének meghatározásában, és bármilyen műszaki kérdést meg tudnak válaszolni.

Az ajánlatadás a felmérés alapján, az esetek döntő többségében még a felmérés napján, de legkésőbb az azt követő munkanapon megtörténik. Amennyiben nem érkezne meg, ezen időn belül, kérjük jelezze ezt nekünk, előfordul, hogy az e-mail cím rosszul kerül rögzítésre, és ez okozza a problémát. Szívesen adunk többféle variációra is ajánlatot. Így azt tudja választani, amelyik a legszimpatikusabb Önnek.

Ha megrendelné az ajánlatot kérjük jelezze ezt írásban lehetőleg az ajánlatszám feltüntetésével. Ezt követően keresni fogjuk Önt telefonon, hogy a berendezések telepítésére időpontot egyeztessünk, és megbeszéljük a számlázási adatokat, és fizetési módot. A kiválasztott szerelési időpontról, e-mailben is megerősítést küldünk. A szerelési munkaidőnk hétfőtől-péntekig, 8-tól 16 óráig tart. Ezen belül vagy reggel 8 és 9 óra között tudunk érkezni, vagy 12 és 13 óra között. Amennyiben több gép kerül felszerelésre, akkor csak reggel tudunk érkezni. Amennyiben  valamely rajtunk kívül álló okból, nem tudjuk a szerelést elvégezni, úgy az újbóli kiszállásért díjat számítunk fel.

Szerelőcsapatunk a megbeszélt napon és időben megérkezik Önhöz, a gépet és minden szükséges szerszámot visznek magukkal. Egy átlagos telepítés 3-4 órát vesz igénybe, valamennyi zajjal jár, de a faláttörést leszámítva nem számottevő. A kollégák minden fúrásnál porszívót használnak, így nem lesz nagy kosz, de valamennyi por lehet. A gép felszerelése után a kollégák elmondják a gép alapvető működését, és segítenek a wifi modul csatlakoztatásában. Illetve átadják a géphez tartozó papírokat (kezelési papírok, garanciajegy stb), amennyiben szükséges (Daikin) a gyártó rendszerében rögzítik a berendezéseket a meghosszabbított garanciához. Átadják a számlát, és amennyiben készpénzes fizetésben állapodtunk meg átveszik a vételárat. Amennyiben átutalásos fizetés van, megvárják míg megtörténik az átutalás.

Amennyiben elégedett volt a cégünk munkájával, megköszönjük, ha értékel minket a vásárlás után, amennyiben a folyamat bármelyik pontjával elégedetlen volt, hálásan fogadjuk, ha elmondja nekünk, hogyan tudunk javítani a szolgáltatásunkon.

Ha gép működésével kapcsolatban valami hiba merül fel, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, és mindent megteszünk, hogy a lehető leghamarabb elhárítsuk azt.

A kedvezményes karbantartási időszakokról sms-ben vagy e-mailben jelentkezünk minden évben. Amennyiben Daikint választott és a gépének regisztrációját a Daikin online felületén jóváhagyta, úgy ott automatikus emlékeztetőt kap a karbantartás szükségességéről, egyéb esetben Önnek kell észben tartani az évenkénti karbantartást.